آدرس : شاهین شمالی، روبروی خرم‌شاد. تماس : 02144461471-02144451453

آیا ایمپلنت دندان پوسیده می شود

آیا ایمپلنت دندان پوسیده می شود؟ آیا ایمپلنت دندان خراب می شود؟ ایمپلنت دندان مانند دندانهای طبیعی نمی تواند حفره یا پوسیدگی دندان ایجاد کند. با این وجود ، عدم مراقبت صحیح از ایمپلنت دندان هنوز هم می تواند به دلیل سایر عوارض سلامتی ، نارسائی ایمپلنت دندان را در پی داشته باشد.

آیا ایمپلنت دندان پوسیده می شود
19 بهمن 1398
0
دسته بندی: ایمپلنت,

 

اطلاعیه:قیمت ایمپلنت دندان 5.200.000 به جای 6.200.000 فقط تا 5 روز آینده

امکان اقساط تا 70 درصد از کل مبلغ فراهم شده است.

برای مشاوره و ارسال عکس میتوانید با شماره زیر از طریق واتس آپ در ارتباط باشید.

09363558965 زیبایی

09393559163 درمانی

 

کاشت دندان  یا ایمپلنت دندان برای افرادی که دچار ریزش دندان هستند ، یک انتخاب عالی است. برخلاف پروتزها ، ایمپلنت دندان در داخل استخوان فک لنگر می زنند. این باعث ایجاد ثبات در تاج می شود ، یعنی قسمت قابل مشاهده و سفید ایمپلنت که مانند دندان طبیعی است. همچنین ایمپلنت به حفظ تراکم استخوان فک کمک می کند، زیرا هر بار که غذا را بجوید ، سبب تحریک و  تقویت استخوان فک می شود.

بسیاری از افرادی که ایمپلنت دندان دریافت می کنند ، به طور واضح نگران هستند که طول عمر ایمپلنت دندان شان به پایان برسد و به منبع پوسیدگی دندان تبدیل شود و سرانجام مانند یک دندان طبیعی حفره ایجاد شود. این نگرانی کاملاً قابل درک است. با توجه به اینکه شما در کاشت دندان سرمایه گذاری می کنید و فکر اینکه دقیقاً همان مشکلات دندان طبیعی را با ایمپلنت خود داشته باشید ، می تواند ناامید کننده و نگران کننده باشد.

کاشت دندان دقیقاً مانند دندانهای طبیعی به نظر می رسد ، احساس می شود و عملکرد دارد. بنابراین آیا این بدان معنی است که ایمپلنت ها نیز در برابر پوسیدگی و حفره ها آسیب پذیر هستند؟

آیا ایمپلنت دندان می تواند پوسیده شود؟

خبر خوب این است که ایمپلنت دندان مانند دندانهای طبیعی نمی تواند حفره یا پوسیدگی دندان ایجاد کند. با این وجود ، عدم مراقبت صحیح از ایمپلنت دندان هنوز هم می تواند به دلیل سایر عوارض سلامتی ، نارسائی ایمپلنت دندان را در پی داشته باشد.

به طور معمول ،  هنگامی که پلاک از سطح دندان خارج نمی شود ، سبب ایجاد حفره هایی در دندان می شود. پلاک ماده ای چسبنده است که از باکتری ها تشکیل شده است و به راحتی به سطح دندانها می چسبند. باکتریها فرآورده های اسیدی را آزاد می کنند ، که در اثر آن مینای دندان از بین می رود. از آنجا که مینای روی سطح دندان از بین می رود ، پوسیدگی دندان ایجاد می شود. باکتری ها می توانند در زیر سطح دندان ایجاد شده و باعث خراب شدن و آسیب شوند مگر اینکه دندانپزشک حفره را تشخیص دهد و آن را معالجه کند.

ایمپلنت دندان از جنس مینای دندان ساخته نمی شود. تاج که تنها قسمت مشاده شده در بیرون لثه است ، از جنس سرامیکی ساخته می شود.  به همین دلیل غیر ممکن است اسیدها سطح آن را از بین ببرند.

به طور خلاصه ، هیچ ایمپلنت نمی تواند حفره ایجاد کند یا پوسیده شود. با این حال ، این بدان معنا نیست که بیماران کاشت دندان مجوز مراقبت نکردن از ایمپلنت دندان را دارند.

هرچند ایمپلنت دندان از نظر ظاهری ، احساس و عملکرد شبیه به دندان های سالم و طبیعی هستند اما وقتی صحبت از ترکیب ایمپلنت می شود ، آنها متفاوت هستند.

کاشت دندان دارای سه قسمت است - یک پایه ایمپلنت ، یک اباتمنت یا اتصال دهنده ی تاج به پایه و یک تاج. پایه ایمپلنت دندان و اباتمنت از تیتانیوم ساخته شده است که یک فلز با دوام ، قوی ، زیست سازگار است. تاج به طور معمول از یک ترکیب سرامیکی ساخته شده است که هر دو ماده مصنوعی هستند نه بیولوژیکی. به همین دلیل ، باکتریهای دهانی که باعث ایجاد حفره می شوند به ایمپلنت دندان آسیب نمی رسانند.

هنگام دریافت کاشت دندان ، متخصص ایمپلنت دندان شما تمام چیزهایی را که باید در مورد مراقبت صحیح از ایمپلنت دندان بدانید به شما می گوید. حفظ عادات سلامتی دهان و دندان به شما در کمک به حفظ ایمپلنت و همچنین دندانهای طبیعی باقیمانده شما کمک می کند که تا حد ممکن دوام آورد.

کلینیک دندانپزشکی سیب سفید خدمات خود را شامل ایمپلنت دندان، کامپوزیت دندان و لمینت دندان بصورت اقساط بلند مدت ارائه می دهد. برای ویزیت و مشاوره رایگان توسط بهترین متخصص ایمپلنت دندان در تهران می توانید با شماره ی 09122234921 تماس بگیرید. همچنین می توانید سوالات خود را درباره ی شرایط ایمپلنت اقساطی، قیمت ایمپلنت دندان، نوع ایمپلنت دندان و هر سوال مرتبط دیگر ، از طریق واتساپ یا تلگرام ارسال نمائید.

aya-implant-dandan-puside-mishavad

قیمت ایمپلنت دندان در کلینیک دندانپزشکی سیب سفید 2900000 تومان، قیمت لمینت دندان 1100000 تومان و قیمت کامپوزیت دندان 490 هزار تومان می باشد که بازپرداخت هزینه ی خدمات بصورت اقساط بلند قابل برنامه ریزی می باشد.

نارسائی ایمپلنت دندان

اگرچه ایمپلنت های دندانی نمی توانند حفره هایی داشته باشند یا پوسیده شوند ، مراقبت از بهداشت دهان و دندان شما بسیار مهم است - حتی اگر همه دندان های طبیعی شما با ایمپلنت جایگزین شود. دلیل این امر این است که باکتری ها هنوز هم می توانند به تاجها ، از جمله منطقه حساس در امتداد خط لثه ، نفوذ کنند  و سبب عفونت لثه و یا  بیماری لثه شوند.

بیماری لثه با لثه شروع می شود و این باعث می شود لثه ها قرمز ، پف کرده و ملتهب شوند. در این شرایط همچنین لثه حساس می شود و ممکن است هنگام مسواک زدن یا نخ دندان خونریزی کند. همچنین ممکن است متوجه بوی بد دهان شوید. هرچه بیماری لثه طولانی تر شود ، بدتر می شود. با پیشرفت لثه به سمت پریودنتیت پیشرفته ، ساختارهای فکی زیرین آسیب می بینند. بدون درمان ، بیماری لثه می تواند باعث نارسائی ایمپلنت دندان شما شود.

برای مراقبت خوب از سلامت دهان و دندان و نیز ایمپلنت دندان، حداقل دو بار در روز دندانهای خود را با مسواک نرم مسواک بزنید. حداقل روزی یک بار نخ دندان استفاده کنید و هر شش ماه یکبار به متخصص دندانپزشک مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: ایمپلنت فوری، ایمپلنت ارزان، کامپوزیت بهتر است یا لمینت، بهترین روش کاشت دندان، لمینت سرامیکی دندان، هزینه لمینت دندان

مزایای کاشت دندان

  • ظاهر بهبود یافته: کاشت دندان مانند دندانهای طبیعی شما به نظر می رسد و احساس می شود.
  • از آنجا که ایمپلنت دندان به بخشی از دهان شما تبدیل می شوند ، ناراحتی پروتزهای قابل جابجایی را برطرف می کند.
  • خوردن آسان تر: دندان مصنوعی نامناسب می تواند جویدن را دشوار کند. کاشت دندان مانند دندانهای طبیعی شما عمل می کند ، به شما امکان می دهد غذاهای مورد علاقه خود را با اطمینان بخورید.
  • عزت نفس بهبود یافته: کاشت دندان می تواند لبخند و زندگی جدید را به شما برگرداند.
  • بهبود سلامت دهان و دندان: ایمپلنت دندان برخلاف پل های دندانی نیازی به دستکاری دندانهای دیگر ندارد. از آنجا که دندانهای مجاور برای حمایت از "ایمپلنت" تغییر نمی کنند ، بیشتر دندانهای خودتان دست نخورده باقی مانده و باعث بهبود سلامت طولانی مدت دهان می شوند. ایمپلنت دندان همچنین باعث بهبود دسترسی دندان ها و بهبود بهداشت دهان می شوند.
  • دوام: ایمپلنت ها بسیار بادوام بوده و با مراقبت های مناسب طول عمر ایمپلنت دندان می تواند یک عمر باشد.
  • راحتی: پروتزهای قابل جابجایی باعث ناراحتی، خجالت در هنگام در آوردن آنها از دهان می شوند. ایمپلنت دندان در استخوان فک ثابت می شود و این مشکل را ندارد.

قیمت ایمپلنت دندان چقدر است؟

در صورت از بین رفتن دندان ، کاشت دندان بهترین سرمایه گذاری است که می توانید انجام دهید. جزئیات کامل هزینه ایمپلنت دندان هر فرد مختص به خود اوست. عوامل مختلفی نظیر تعداد ایمپلنت دندان مورد نیاز، نوع ایمپلنت دندان، محلی که در آن ایمپلنت دندان انجام می دهید، درمان های اضافی لازم مانند پیوند استخوان، لیفت سینوس، کشیدن دندان و... می توانند یک ایمپلنت ارزان و یا ایمپلنت پرهزینه را به دنبال داشته باشند. بطور کلی قیمت ایمپلنت دندان در تهران بین 2500000 تا 5000000 تومان می باشد. ایمپلنت اقساطی می تواند گزینه ای برای کاهش نگرانی های شما درباره ی پرداخت هزینه ایمپلنت دندان باشد.

کلینیک دندانپزشکی سیب سفید خدمات خود را شامل ایمپلنت دندان، کامپوزیت دندان و لمینت دندان بصورت اقساط بلند مدت ارائه می دهد. برای ویزیت و مشاوره رایگان توسط بهترین متخصص ایمپلنت دندان در تهران می توانید با شماره ی 09122234921 تماس بگیرید. همچنین می توانید سوالات خود را درباره ی شرایط ایمپلنت اقساطی، قیمت ایمپلنت دندان، نوع ایمپلنت و هر سوال مرتبط دیگر ، از طریق واتساپ یا تلگرام ارسال نمائید.

منبع مقاله

جهت اطلاع از شرایط اقساطی و رزرو وقت اینجا کلیک کنید.

 

جدول دسترسی سریع، کلیک کنید.

مشاوره حضوری رایگان توسط متخصص ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان چیست؟
فیلم مراحل انجام ایمپلنت دندان
آیا ایمپلنت دندان درد دارد؟
هزینه انجام ایمپلنت دندان چقدر است؟
طول عمر ایمپلنت دندان یا کاشت دندان چقدر است؟ رزرو نوبت برای ویزیت رایگان توسط متخصص ایمپلنت دندان
ایمپلنت دندان مصنوعی به نظر می رسد یا طبیعی؟ مدت زمان کاشت دندان چقدر طول می کشد؟
چه مدت پس از کشیدن دندان می توان ایمپلنت انجام داد؟ به چه تعداد ایمپلنت دندان نیاز دارم؟
مراحل ایمپلنت دندان در صورت نیاز به پیوند استخوان چگونه است؟
چگونه از ایمپلنت دندان مراقبت کنیم؟
آیا نیاز به جایگزینی ایمپلنت دندان قدیمی دارم؟
آیا سالمندان می توانند ایمپلنت دندان انجام دهند؟
بعد از ایمپلنت دندان چه بخوریم؟
آیا کسانی که پوکی استخوان دارند می توانند ایمپلنت انجام دهند؟

دیگر مطالب مفید کلینیک دندانپزشکی سیب سفید:

0 نظر

ارسال نظر

!
!
ارسال شماره همراه شما منتشر نمی شود.

رزرو وقت

جهت دریافت نوبت آنلاین در کلینیک دندانپزشکی سیب‌سفید فرم رزرو را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

رزرو وقت

!
!
!